جداکردن وابستگان به ‎ وزارت عتف از دیگر دستگاه ها از مصادیق تبعیض است

فریدون عباسی دوانی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم:‏اعضاء هیات علمی از نظام یکسان در جذب، ارتقای رتبه و ترفیع پایه پیروی می‌کنند. ‎نظام حقوق و دستمزد آن ها نیز باید یکسان باشد. جداکردن وابستگان به ‎ وزارت عتف از دیگر دستگاه ها از مصادیق تبعیض است. پژوهشگاه علوم و فناوری هسته ای در سال های اخیر قوام لازم را پیدا کرده و از بسیاری دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف نظام موثرتر بوده است. حقوق و دستمزد اعضاء هیات علمی و پژوهشگران در آن باید در حد دانشگاه های درجه یک کشور باشد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 08 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی دوانی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏اعضاء هیات علمی از نظام یکسان در جذب، ارتقای رتبه و ترفیع پایه پیروی می‌کنند. ‎نظام حقوق و دستمزد آن ها نیز باید یکسان باشد. جداکردن وابستگان به ‎ وزارت عتف از دیگر دستگاه ها از مصادیق تبعیض است. پژوهشگاه علوم و فناوری هسته ای در سال های اخیر قوام لازم را پیدا کرده و از بسیاری دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف نظام موثرتر بوده است. حقوق و دستمزد اعضاء هیات علمی و پژوهشگران در آن باید در حد دانشگاه های درجه یک کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار