1.5 میلیون نفر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات عید نوروز97 بیش از یک و نیم میلیون نفر از بقاع متبرکه استان دیدن کردند.
کد خبر: ۵۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 03 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: بیشترین تعداد زائران در بقاع متبرکه امامزاده حمزه علی بلداجی، بابا پیراحمد، سید محمد بارده، سید بهاء الدین محمد شیخ شبان، حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، سید سعید چلیچه و محمد ابن علی منجرمویی لردگان ثبت شده است.
وی، تعداد بقاع متبرکه این استان را 101 بقعه اعلام کرد و گفت: از این تعداد در 45 بقعه طرح آرامش بهاری اجرا شد.
عزیزی تصریح کرد: همچنین در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه های معرفت در 18 بقعه متبرکه استان برپا شد تا خدمات لازم از قبیل مشاوره چهره به چهره، پرسش و پاسخ دینی و برپایی نماز جماعت به زائران ارائه شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 30نفر از روحانیان و مبلغان اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه استان برای اجرای بهتر این طرح حضور داشتند.
اقامه نماز جماعت، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرین وگردشگران و آموزش های سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که به طور سراسری در ایام نوروز در کشور اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار