طرح ورزشی اردوبام چهارمحال و بختیاری در دست تدوین است

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طرح جامع اردوبام ورزش این استان در دست تدوین و تهیه است که بزودی تدوین این طرح نهایی می شود.
کد خبر: ۶۰۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 21 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در جمع ورزشکاران افزود: این طرح در استانداری چهارمحال و بختیاری نیز تایید شده است و بزودی برای تایید نهایی به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.
به گفته وی، با توجه به ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا، چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های برگزاری اردوهای تیم های مختلف ورزشی در کشور خواهد شد.
وی گفت: سند ورزش چهارمحال و بختیاری نیز در دست تدوین است تا براساس این سند برنامه های ورزشی استان دنبال شود.
به گفته وی، از امسال موافقتنامه هایی نیز با هیات های ورزشی در چهارمحال و بختیاری با امضاء رسیده است که براساس این موافقتنامه ها هیات های ورزشی حضور در مسابقات مختلف را پیش بینی کرده اند.
وی گفت: امسال 3 میلیارد تجهیزات ورزشی در استان خریداری و در اختیار شهرستانها قرار گرفت و 100خانه ورزش روستایی نیز تجهیز شد.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از قطب های قهرمان پروری در رشته های رزمی است و این استان باید سهم مهمی در تیم های ملی در رشته های رزمی داشته باشد.
در یک دهه اخیر تاکنون 6 تیم فوتبال لیگ برتری، تیم های ملی رشته های مختلف، و اردوهای انفرادی برخی از ملی پوشان در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان است که ارتفاع بیشتر شهرستانهای این استان از سطح دریا دو هزار متر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار