هم‌زمان با دهه فجر؛

دو طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با دهه فجر دو طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی زمین چمن مصنوعی ارمند و خانه ورزش روستایی قره لردگان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعتبار هزینه شده برای احداث زمین چمن مصنوعی ارمند را دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این زمین چمن در زمینی به وسعت یک‌هزار و 200 مترمربع به‌عنوان چهارمین زمین چمن مصنوعی استان در شهرستان لردگان احداث ‌شده است.
کریمی به بهره‌برداری از خانه ورزش روستایی قره لردگان در دهه فجر امسال اشاره و تصریح کرد: برای راه‌اندازی خانه‌های ورزش در روستاها، فضاهای بلااستفاده ادارات و مدارس مدنظر قرارگرفته شده است و در دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر گشایش خانه ورزش روستایی قره لردگان، برنامه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و توزیع اقلام ورزشی هم انجام می‌شود.
وی در ادامه یادآور شد: در دهه فجر امسال سالن ورزشی لردگان کلنگ زنی می‌شود.
کریمی خاطرنشان کرد: برای ساخت این سالن ورزشی در زمینی به وسعت دو هزار و 400 مترمربع، سه میلیارد ریال اعتبار موردنیاز است که در صورت تأمین این مبلغ، سالن ورزشی لردگان تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار