گرفتن یا نگرفتن اطلاعات در سرشماری هیچ ربطی به قطع یارانه و اخذ مالیات ندارد

کد خبر: ۳۰۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 27 September 2016
تابناک / همایش سر شماری نفوس و مسکن در سالن سینمای زیتون شهرستان رودبار برگزار شد.

سید اسماعیل میر غضنفری فرماندار شهرستان رودبار در این همایش در مور سر شماری اظهار داشت: ما اگر بخواهیم برنامه درستی داشته باشیم باید در مورد آن محیط اطلاعات درست داشته باشیم تا در این راستا حقی از کسی ضایع نشود.
 
وی ادامه داد: سرشماری در راستای اطلاع رسانی به روستاها خیلی ضعیف است و بنا به دلیل نبود امکانات اینترنتی از این روش استقبال نمی شود.
 
وی تصریح کرد:از دهیاران میخواهیم که در این راستا برای جمع اوری اطلاعات خانوارها هر هزینه ای که می خواهند می توانند پرداخت کنند.تا ما در زمینه برنامه ریزی شهرستان وتامین مالی برای روستاییان مشکلی نداشته باشیم.
 
تیفوری معاون آماری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استانداری گیلان نیز در این همایش گفت:ما تا به امروز در سطح استان حدود۶۰هزار درخواست از خانوارها ثبت کرده ایم که این نشانگر استقبال خانوارها از روش اینترنتی و سرشماری است.
 
وی ادامه داد : کسب اطلاعات از روستا ها خیلی مهم است که ما در این زمینه از روشنفکران ودهیاران و شوراها کمک مضاعف میخواهیم.
 
وی تصریح کرد:در خصوص شایعات بر قطعی یارانه وپرداخت مالیات در صورت دارای زیاد ,میخواهم بگویم که بنا به سیاست های دولت در امر سر شماری ,گرفتن اطلاعات یا نگرفتن آن هیچ ربطی به قطع یارانه و اخذ مالیات ندارد.
 
گفتنی است که حدود ۴۰ درصد خانوارها در استان در راستای سرشماری به روش اینترنتی استقبال کرده اند. /گیل خبر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار