مدیرکل آموزش و‌ پرورش قزوین:

22 هزار و 565 نفر خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شدند

از تاریخ 5 تیر ماه لغایت 16 شهریور 95 ، بالغ بر 45 هزار و 130 نفر روز در ستادهای اسکان نوروزی استان قزوین اقامت داشته‌اند.
کد خبر: ۲۹۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ستاد اسکان فرهنگیان و ستادهای ذیربط میزبان بسیاری از مسافران در ایام فصل تابستان بوده است.

وی افزود: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی، فرهنگیان و غیر فرهنگیان از سایر استان‌های کشور، قزوین را به عنوان اقامت و استراحتگاه خود انتخاب کرده‌اند‌ که موجب افتخار برای استان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان و مراکز خدماتی، رفاهی زیر نظر آموزش و پرورش علاوه بر خدمت ‌رسانی به فرهنگیان، میزبان غیر فرهنگیان و مسافران در محل ‌های یاد شده بود.

قاسمی بیان کرد: از تاریخ 5 تیر ماه لغایت 16 شهریور 95 ، بالغ بر 45 هزار و 130 نفر روز در ستادهای اسکان نوروزی استان قزوین اقامت داشته‌اند که از این تعداد 41 هزار و 414 نفر روز فرهنگی و 3 هزار و 716 نفر روز غیر فرهنگی بودند.

این مسئول تصریح کرد: 22 هزار و 565 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شدند که شامل 20 هزار و 707 نفر فرهنگی و یک هزار و 858 نفر غیر فرهنگی می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: در ایام فعالیت مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، 9 هزار و 127 خانوار فرهنگی و 769 خانوار غیر فرهنگی از این مراکز استفاده نمودند.

قاسمی تأکید کرد: استان قزوین با دارا بودن جاذبه های مهم فرهنگی و آثار تاریخی شامل سرای سعد سلطنه، موزه فرهنگی و آموزش، موزه مردم شناسی، حمام قجر، حمام بلور، آب انبارهای مختلف، حسینیه امینی ها، بوستان ملی فدک، امامزاده ها و ... یکی از استان های مهم در حوزه گردشگری می باشد که گردشگران و مسافران هر ساله می توانند از این استان به عنوان یکی از نقاط گردشگری دیدن نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار