طرح ادغام پارک و شهرک صنعتی لیا دستاورد بسیاری دارد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: طرح ادغام پارک صنعت و شهرک صنعتی لیا در استان قزوین حرکت ارزشمندی در حمایت از تولیدکنندکان و ارائه خدمات مطلوب به کارآفرینان است
کد خبر: ۲۷۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی یزدانی در مراسم امضا تفاهم نامه ادغام پارک و شهرک صنعتی لیا اهظارداشت: خوشبختانه استان قزوین ظرفیت های بسیار مناسبی در صنعت دارد و شهر صنعتی البرز به عنوان قدیمی ترین و شهرک صنعتی کاسپین به عنوان مدرن ترین منطقه صنعتی در کشور شاخص است.

یزدانی تصریح کرد: خوشبختانه هم مدیریت منطقی و هم تعامل بسیار خوبی بین صنعت استان و استاندار محترم و مدیران اقتصادی وجود دارد که این همکاری نزدیک موجب شده شاهد موفقیتهای خوبی در این استان هستیم و اینده خوبی نیز پیش بینی می شود.

معاون وزیر صنعت یادآورشد: در قبل از انقلاب ۵ شهرک صنعتی داشتیم که اولین شهر آن شهر صنعتی البرز با قدمتی بالاست و امروز ظرفیت زیادی در این منطقه ایجاد شده وی می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد.

یزدانی اظهارداشت: در سالی که به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده شاید بزرگترین کاری در بخش صنعتی استان رخ داده تعیین متولی برای دو منطقه صنعتی است که می تواند انگیزه تولیدکنندگان مستقر در این محدوده را دو چندان کند.

وی اضافه کرد: وضعیت پارک صنعتی و شهرک صنعتی لیا مطلوب نیست و بایدخدمات مناسبی در زمینه راه دسترسی، ایجاد فضای سبز، روشنایی معابر و خدمات زیربنایی و روبنایی صورت گیرد تا زیبنده سرمایه گذاران محترمی باشد که سرمایه های خود را در این شرایط وارد عرصه تولید و اشتغال کرده اند.  

معاون وزیر صنعت اظهارداشت: در استان قزوین یک تفکر سیستمی حاکم است وبرخی واحدها با مدیریتی قوی و بازارپسند محصولاتی تولید می کنند که قابل رقابت با مشابه خارجی است و می تواند در بازارهای دیگر ارائه شود.

حمایت از صنایع جدی است

وی افزود: از صنایعی که عزم جدی برای تولید دارند حمایت می کنیم و بسته تشویقی و حمایتی دولت هم عملیاتی شده و امیدواریم با فعال کردن واحدهای نیمه تمام از همه ظرفیت های خود بخوبی استفاده کنیم.

یزدانی یادآورشد: بهسازی شهرک های صنعتی از محل حق شارژ واحدهای باید انجام شود و در برخی مناطق صنعتی استان مانند شهر صنعتی البرز و لیا لازم است زیرساختها نوسازی و بهسازی شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از همکاری استاندار محترم قزوین، سازمان صنعت و شرکت شهرک های صنعتی در اجرای طرح ادغام پارک و شهرک صنعتی لیا قدردانی کرد و خواستار همکاری شهردار برای رفع برخی نیازهای این شهرک شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار