آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در ساوجبلاغ

کد خبر: ۲۴۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 19 June 2016


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ از آغاز دوره های آموزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، عیسی بابالو روز یکشنبه در آئین آغاز بکار برنامه های فرهنگی تابستانی گفت: آموزش وپرروش به عنوان عضومحوری ستاد اوقات فراغت،نسبت به غنی سازی زمان فراغت دانش آموزان حساسیت ویژه ای دارد و به همین منظور کلاس ‌های تابستانی برگزار کرده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ،غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جلو گیری از انحرافات و آسیب هایی اجتماعی ذکر کرد.

وی از برگزاری برنامه های متنوع برای کودکان ونوجوانان در این ساوجبلاغ خبر داد و اضافه کرد:کلاس های فرهنگی مانند قصه گویی، نمایش ، تحقیق، کاردستی و کلاس های ادبی شامل کارگاه شعر و داستان، آموزش شعر و داستان ،پژوهش و تحقیق همچنین دوره های آموزش هنری شامل نقاشی، سفالگری و خوشنویسی از جمله برنامه های اوقات فراغت می باشند.

وی بابیان اینکه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان 20 پایگاه آموزشی فعال شده است، گفت: ظرفیت‌هایی که ایجاد شده نقش مهمی درشکوفایی استعدادهای دانش آموزان و بهره وری مطلوب از اوقات فراغت دارد.

وی بیان کرد: فصل تابستان زمان مناسبی برای پرورش خلاقیت ها و استعدادهای بالقوه دانش آموزان است و فعالیت ها در فصل تابستان پررنگ تر می شود.

وی اظهار داشت : امسال هدفمان یک کار میدانی وفرهنگی است که با تلاش وافرمسؤلان آغازشده و سعی در این بوده که هزینه ها را برای اولیا پایین بیاورند تابتوانند فرزندان خودرادرکلاس ها ثبت نام کنند.

بابالو تصریح کرد: کلاس های اوقات فراغت علاوه بر ارائه آموزشهای لازم، دانش آموزان را از ناهنجاریها مصون نگه می دارد.

وی گفت: برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت نوعی سرمایه گذاری است .

وی اظهار داشت: کلاس های اوقات فراغت برای دانش آموزان در حوزه های مهارتی، کلاس های قرآنی، ورزشی، علمی، هنری ،خلاقیت و سرگرمی بر پا خواهد شد که هرکدام از این رشته ها، بسته به علاقه دانش آموزان و شرکت کنندگان دارای زیرمجموعه های مختلفی خواهد بود.

وی ضمن تشریح برخی از برنامه های این مجموعه، ایجاد شور و نشاط، غنی سازی اوقات فراغت، استعدادیابی نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی و حرفه آموزی را از اهداف این طرح دانست.

دراین مراسم تعدادی از دانش آموزان با اجرای برنامه های مختلف استعدادهای خود را به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار