امام جمعه اهل سنت عنبران:

تنها پاسخ مناسب در برابر زورگویان ایستادگی و مقاومت است

گروه استان‌ها - امام جمعه اهل سنت شهر مرزی عنبران گفت: دبیرکل حزب الله لبنان با شهادت خود نشان داد که تنها پاسخ مناسب در برابر زورگویان و جنایتکاران ایستادگی و مقاومت است حتی اگر به قیمت جان باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ 29 September 2024
 
حجت الاسلام سید یاور مرادی امام جمعه اهل سنت عنبران شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار تابناک اردبیل ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت به رهبر انقلاب، ملت غیور لبنان و همه شیعیان و آزادی‌خواهان جهان اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در تداوم مسیر شهدای کربلا بود و لازم است همه با این حقیقت روبرو شوند که جنایت هرچند به دست خون‌آلود رژیم کودک‌کش صورت گرفته است، اما بدون شک با برنامه‌ریزی و کمک‌های همه جانبه و تسلیحاتی آمریکا و غرب محقق شده است.
 
وی افزود: امروز همه باید بدانیم که تنها پاسخ مناسب در برابر هرکسی که زورگویی می‌کند و حق مظلومی را پایمال می‌کند و جنایتی را مرتکب می‌شود، ایستادگی و مقاومت است حتی اگر به قیمت جان باشد و شهادت پایان کار باشد.
 
مرادی با اشاره به ادامه‌دار بودن راه ایثار و شهدات در میان محور مقاومت تصریح کرد: دشمن دچار خطای محاسباتی شده است. چراکه هرچند آنها در ترور شخصیت‌ها و رهبران مقاومت موفق می‌شوند، اما همچنان که در گذشته نیز ثابت شده است، پس از هر رهبری که به شهادت می‌رسد جایگزین و جانشین وی در پیشبرد اهداف محور مقاومت با برنامه‌تر و گسترده‌تر عمل می‌کند.
 
امام جمعه اهل سنت عنبران ادامه داد: بدون تردید رهبری حزب الله لبنان به دست جانشین ولایی و ایثارگر سپرده خواهد شد و یقینا تمام دنیا شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های این جبهه خواهند بود تا جایی که نصرت الهی فرارسیده و همه دشمنان و جنایتکاران به سزای اعمال خود برسند.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار