مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی:

خراسان شمالی میزبان سی و یکمین اجلاس سراسری نماز

گروه استان‌ها- مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: با پیگیری های ستاد اقامه نماز استان و مسئولین استانی بعد از 8سال افتخار میزبانی از این اجلاس معنوی و نورانی به خراسان شمالی سپرده شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 27 September 2024

حجت الاسلام رضا احمدی فرد در گفت و گو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، با اشاره به میزبانی خراسان شمالی از اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: با پیگیری های ستاد اقامه نماز استان و مسئولین استانی بعد از 8سال افتخار میزبانی از این اجلاس معنوی و نورانی به خراسان شمالی سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم در اجلاس نماز، آگاه سازی مردم و حفظ روحیه معنوی شکل گرفته در استان است که این مهم با پشتکار اهالی رسانه میسر می شود، افزود: برگزاری اجلاس سراسری نماز این ظرفیت ویژه و امکان خاص را فراهم می‌کند که از کارشناسان زبده در بخش نماز بهره‌مند شویم.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری اجلاس و همایش‌ها و برنامه‌های حاشیه‌ای آن باعث ارتقای وضعیت اقامه نماز در آحاد افراد جامعه بویژه نسل نو می‌گردد..

حجت الاسلام رضا احمدی فرد با اشاره به اینکه « نماز نسل نو و رسالت ما»  موضوع اجلاسیه نماز طی سال جاری است، تصریح کرد: کمیته علمی این اجلاسیه فراخوان‌های لازم را داده و در این راستا از همه کارشناسان و پژوهشگران و مربیان دعوت می‌کنیم تا در این مهم شرکت کنند تا در حوزه نماز به یک آسیب شناسی و مسئله‌یابی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از همه دغدغه‌مندان و صاحب نظران می‌خواهیم تا نظرات خود را در برپایی این مهم ارائه دهند تا برپایی سی و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان رنگ و بوی جدیدی داشته باشد.

 احمدی فرد در پایان با اشاره به اینکه همه باید در جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد نورانی تلاش کنیم، گفت: همه‌ باید همت و توان خود را برای تمهید مقدمات و اجرای این رویداد ملی در استان به کارگیرند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان همچون مسابقات سراسری قرآن کریم که در سال گذشته در بجنورد برگزار شد، افزوده گردد.

به گزارش تابناک، خراسان شمالی آبان ماه سال جاری میزبان سی و یکمین اجلاس سراسری نماز است که با حضور میهمانان عالی رتبه کشوری برگزار می گردد.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار