اظهار نظر وزیر کشور پس از اولین مناظره / وحیدی : دولت کاندیدی در انتخابات ندارد + فیلم

وزیر کشور در حاشیه افتتاح چند طرح نهضت ملی مسکن به چند سئوال پیرامون انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد .
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 18 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احمد وحیدی ، در حاشیه افتتاح 288 واحد مسکونی ، طرح نهضت ملی مسکن در شهر گچساران در پاسخ به چند سئوال انتخاباتی توضیح داد .

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول حضور در انتخابات

وزیر کشور همچنین در بخشی از سخنان خود در آئین بازنگری و شروع مجدد عملیات اجرایی تامین آب ۱۲۰۰ هکتار آب اراضی دشت مور از سد کوثر گفت : کهگیلویه و بویراحمد در صحنه حضور در انتخابات رتبه اول را دارد و این نشان از ولایتمداری این استان بوده و هرجا نیاز به حصور است مردم این استان با شکوه حاضر می‌شوند.

وحیدی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در صحنه حضور در انتخابات رتبه اول را دارد و این نشان از ولایت‌مداری این استان بوده و اینکه هرجا نیاز به حضور می‌باشد مردم این استان باشکوه حاضر می‌شوند.

وی گفت: از شهید آیت‌الله رئیسی یاد می‌کنیم که در سفر خود به این استان در تک‌تک مناطق ایستاده و با آن‌ها گفتگو می‌کردند و مردم نیز خاطرات شیرینی از حضور این شهید عزیز دارند.

وزیر کشور ادامه داد: این همبستگی دوجانبه بود، زیرا هم شهید آیت‌الله رئیسی به مردم علاقه‌مند بودند و هم مردم به این شهید والامقام علاقه‌مند بودند، هرچند شهید شدند، ولی روح ایشان در میان ما حضور دارد و همه ما را به خدمت فرامی‌خواند و باید راه وی را باقدرت ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار