استکبار به دنبال تضعیف اصل ولایت

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی به دنبال تضعیف ولایت فقیه است.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 13 October 2015

سردار رسول سنایی‌راد در حاشیه همایش طلایه‌داران تبلیغ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در ابعاد مختلف به ویژه مباحث سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دشمنان هجمه بسیار سنگینی را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند.

وی افزود: از جنبه سیاسی تلاش می‌کنند تا تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان ما را به هر شکل ممکن تحت تاثیر قرار دهند.

وی گفت: در حوزه فرهنگی نیز تغییر باورها و نگرش‌ها هدف اصلی دشمن است تا با تضعیف در باورها اصل مقاومت، ایستادگی و تحمل‌پذیری ملت را به حداقل برسانند.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: استکبار قصد دارد تغییر ذائقه ملت ایران را از یک تفکر مقاومت و ایستادگی به تفکر زود تسلیم شدن تغییر دهد تا به نوعی القا کند که با وجود همه امکانات و شرایط مطلوب زندگی راحت و روان نیازی نیست تا ملت ایران به خاطر عقاید و ارزش‌های انقلابی سختی‌ها را تحمل کند.

سنایی‌راد بیان کرد: غربی‌ها بر روی دو موضوع همواره تاکید می‌کنند که اولی اذعان به قدرت جمهوری اسلامی ایران است و در وهله بعد دوست دارند تا ملت ایران انقلابی‌گری را کنار گذاشته و استراتژی صبر خود را از دست بدهد.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی به دنبال تضعیف ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: غربی‌ها امروز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند تغییری در ساختار انقلاب اسلامی به وجود آورند و به همین دلیل به ارتباط‌گیری با مسئولان و توده مردم روی آورده‌اند تا به جای تجاوز به تعامل همراه با ذلت روی بیاورند.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مصادره انقلاب از دیگر آفت‌‌ها و آسیب‌هایی است که استکبار به جد توسط برخی عوامل نفوذی در داخل کشور انجام می‌دهد تا به نحوی ملت ما را سازش‌پذیر جلوه دهد، گفت: اگر امروز عده‌ای به دنبال تحریف شخصیت امام هستند و بالاتر از این تحریف سعی می‌کنند تا به این صورت انقلاب را حفظ و سیرت آن را تغییر دهند قطعا این ملت اجازه چنین نگرشی را در اصل نظام نخواهد داد.

سنایی‌راد عصبانیت آل‌سعود و غربی‌ها را در ناکامی جنگ با یمن و دیگر تهاجمات منطقه‌ای بیان کرد و گفت: مقاومتی که ملت ایران به ملت‌‌های منطقه به عنوان پیام نهضت اسلامی تزریق کردند برای همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه مقدمه یک پیروزی بزرگ در سوریه مهیا شده و با تلاش مدافعان حرم و تقویت حضور روسیه پیروزی‌های جدیدی نصیب مدافعان این کشور خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر ترکیه نیز از این وضعیت عصبانی است چراکه آنها خواب اعاده سلطه عثمانی را تعبیر نشده می‌بینند.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در کشورهای مختلف از سوریه گرفته تا عراق، افغانستان و یمن آمریکایی‌ها و نظام استکباری سد محکمی درست کرده‌اند که دیگر ادامه این مبارزات وجود ندارد، گفت: نقطه‌ای که آمریکا برای دوای درد بسیاری از کشورها پیچیده بود به فتنه‌گری منجر شده و بی‌اعتباری آمریکایی‌ها را رقم زده است.

سنایی‌راد به دفاع روحانیون از اسلام ناب و حقیقت مکتب اسلام اشاره کرد و افزود: عده‌ای به دنبال ترویج شیعه لندنی هستند تا با تفکر آمریکا نوعی سرگرمی، اختلاف‌افکنی و جنگ نیابتی در منطقه به راه اندازند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دنبال جنگ درون تمدنی در دنیای اسلام هستند تا به نوعی فرسایش توان ایران و جهان اسلام را رقم بزنند، یادآور شد: ما امروز نگران جریان نفوذی هستیم که به فکر دو قطبی کردن در داخل نظام هستند و تنها راه نجات از این شرایط پیام امسال مقام معظم رهبری بر تقویت همدلی و همزبانی است.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در شرایط کنونی فتنه‌های متعددی شکل گرفته و روز به روز این فتنه‌ها نیز در حال گسترش هستند، افزود: در مقابله با این فتنه‌ها بصیرت و صبر واقعی نیاز است که ما می‌توانیم به این وسیله فتنه‌ها را نقش بر آب کنیم.

سنایی‌راد از ایام محرم و صفر به عنوان پالایشگاه معنوی جامعه اسلامی در خروج از کج‌فهمی‌ها و انحرافات یاد کرد و ادامه داد: عده‌ای همچنان به دنبال تضعیف نظام ولایی و همراهان و حاملان پیام ولایت هستند اما به یقین با تکیه بر قدرت عاشورایی ما می‌توانیم دشمنان را زمین‌گیر کنیم.

وی شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت و تصریح کرد: شهید همدانی از رشیدمردانی بود که در راه اسلام و آموزه‌های قرآن به شهادت رسید و این مفهوم بلند مجاهد با عزت است.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به سوابق شهید همدانی اشاره کرد و گفت: سردار رشید اسلام در حالی به خیل شهدا پیوست که شاهکار مبارزاتش در سوریه و حراست وی زبانزد عام و خاص است به طوری که در سایه تلاش چنین سرداران رشید حزب‌الله و گروه دفاع وطنی در سوریه شکل گرفت.

سنایی‌راد در پایان سخنان خود اظهار کرد: این شهید مزد اخلاص و در مسیر الهی حرکت کردن را با شهادتش گرفت چراکه به مانند مولایش امام حسین (ع) توسط اشقیای تکفیری به شهادت رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار