فرمانده انتظامی استان زنجان:
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: آنچه که امروز می‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از بحران‌های دشن ساخته عبور دهد و به سلامت به سر منزل مقصود و به حوزه تمدن سازی اسلامی برساند همان هوشمندی است.
کد خبر: ۹۹۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 09 October 2021

به گزارش تابناک زنجان، سردار رحیم جهانبخش، روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی که با حضور امام جمعه زنجان، استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و شماری از دیگر مسوولان استان برگزار شد، افزود: هوشمندی نظام جمهوری اسلامی ناشی از هوشمندی مقام معظم رهبری به عنوان ابَرنظریه پرداز قرن و عصر حاضر است که این امر مهم ما را در مواجهه با بحران ها و در مقابله با شرارت‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان به سلامت و با سربلندی عبور می دهد.

وی اظهار داشت: پلیس نیز مانند حاکمیت، نظام و وطن خود باید دارای هوشمندی باشد و ما سابقه تمدن بیش از هشت هزار ساله داریم و تمدنی داریم که از بسیاری از ایدئولوژی هایی که در سطح جهان مطرح است بالاتر، عمیق تر و پویاتر هستیم.    

سردار جهانبخش با بیان اینکه نظام سلطه با آنچه که در توان داشتند تلاش کردند تا به اهداف و نیات شوم و پلید خود در کشور و منطقه دست یابند اما نتوانستند به جایی برسند، تصریح کرد: امروز جغرافیا و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی، بلندی های جولان، دریاهای آزاد و خاور دور است.

وی تاکید کرد: ملت ایران به رغم هجمه های نرم و سخت و ترفندها و توطئه های مختلف دشمنان، جانانه مقاومت و ایستادگی کردند و در حوزه فشارهای اقتصادی نیز سربلند و استوار بیرون آمدند که این امر خروجی مثبتی را برای نظام جمهوری اسلامی داشت.

سردار جهانبخش با بیان اینکه امروز غرب از توسعه مبانی فکری اسلامی، ترس و واهمه دارد، اظهار داشت: مهمترین دینفعان ما، مردم هستند که شرافتمندانه و غیرتمندانه در مقابل زیاده خواهی‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان ایستادگی گردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی مربوط به تمام آحاد جامعه و اقشار و اصناف مختلف اعم از حاکمیتی، دولتی و غیر دولتی است به اقدامات و عملکرد پلیس زنجان در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: طی مدت یاد شده ۲۶۷ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی زنجان داشتیم که به بیش از ۱۰۴ هزار از این تماس ها عملیاتی شده است.

سردار جهانبخش، افزود: طی مدت یاد شده، عمده ترین جرم صورت گرفته در این استان مربوط به موضوع سرقت است که در این راستا ۲ هزار و ۱۳۲ نفر دستگیری داشتیم که میزان دستگیری ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۹۹) ۱۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی، ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۷۳۶ معتاد از سوی پلیس این استان جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد و در راستای مقابله به پدیده قاچاق کالا و همچنین جرایم مالی و اقتصادی نیز بیش از ۶۰۰ نفر دستگیری داشتیم که در مقایسه با پارسال ۳۴ درصد افزایش نشان می دهد.

سردار جهانبخش، افزود: پلیس زنجان با حمایت های قاطع و شبان روز دستگاه قضایی در سطح این استان با بیش از هشت هزار نفر مجرم به دلیل ارتکاب جرایم مختلف برخورد کرده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش دارد و امروز به لحاظ آمار جرایم، جایگاه این استان در سطح کشور خوب است و جزو سه استان اول و در بحث سرقت نیز استان سی و دوم هستیم.

وی تصریح کرد: در بحث پرونده های کلان اقتصادی نیز که در اولویت پلیس است در زمینه قاچاق کالا، بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال کشفیات داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۶ درصد افزایش نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار