معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در گرامیداشت یادواره‌ی ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده گفت:دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.
کد خبر: ۹۹۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 06 October 2021

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره‌ی ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده با بیان این که منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق پادشاهان ظالم بود، گفت: منطق این زورگویان آن است که هر چقدر زور دارید زور بگویید، اگر ندارید تسلیم شوید.
سردار نقدی با بیان این که زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.
وی با اشاره به این که شهیدان حقیقت عالم را دریافته و متوجه شدند که تمام دارایی‌های این دنیا فانی و زندگی حقیقی در دنیای دیگر پیش روست، گفت:شهدا به همین دلیل به راحتی تمام دارایی‌های خود را تقدیم کرده و شهد شهادت نوشیدند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه وقتی از هر۱۰ جوان خدابنده‌ای در زمان هشت سال دفاع مقدس یک نفر شهید یا جانباز شده است، گفت: این موضوع اتفاقی نیست و عیار شور و عشق در بین جوانان است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان هم در این مراسم گفت: تکمیل بسیاری از زیرساخت‌های بسیج در استان زنجان مدیون زحمات سردار نقدی است.
به گفته‌ی سردار کرمی، در دوران دفاع مقدس رزمندگان زنجانی خوش درخشیده و در تمام عملیات‌ها خط شکن بودند.
وی افزود: در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی رزمندگان زنجانی حضور پررنگی داشتند و برگزاری کنگره شهدا، برای قدردانی از زحمات شهدا توفیق بزرگی ست که مسئولان امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان، کنگره با شکوهی برگزار شود.
امروز همچنین با حضور سردار نقدی دو اِلِمان شهدای شهر‌های کرسف و قیدار با اعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهربرداری رسید.
بازدید از پروژه‌ی نیمه کاره‌ی حوزه‌ی علمیه خدابنده هم از دیگر برنامه‌های سردار نقدی در قیدار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار