فرمانده سپاه استان زنجان گفت: برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و عقیدتی بسیج در فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 26 September 2021

سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه زنجان در محل نماینده ولی فقیه در استان زنجان، بر لزوم تقویت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و گفت: باید این مهم در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یادواره‌های شهدای ارتش نیروی انتظامی، جهاد پاسداران، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه فضای دفاع مقدس به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان متصل می‌شود، گفت: اقدامات زیادی در بخش کنگره در سطح استان زنجان برگزار شده و برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی بسیج در فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود.

کرمی با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر است، ابراز داشت: امام راحل فرمودند در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب شکست.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس حق در برابر باطل بود و مقام معظم رهبری در مورد حرماسه رزمندگان در عملیات کربلای پنج فرمودند شب‌های کربلای پنج، شب‌های قدر این انقلاب است و انس با آن شما را آراسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب حذف خواهد شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایمان، عزم و اراده این ملت شجاع، بصر و شهید پرور، شکست پذیر هستند، تصریح کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی و معنوی گسترده‌ای در سراسر استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

کرمی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته حدود دو هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شد، گفت: امسال بیش از ۶ هزار برنامه برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های اقشار و رده‌های بسیج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار