مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: با اقدامات انجام شده در راستای توسعه روشهای نوین در دریافت کمکهای مردمی و صدقات، امکان پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق کد QR در استان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۹۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 21 September 2021

هدایت صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خرنگار ایرنا، با بیان اینکه توسعه روش‌های نوین در جذب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان، در حوزه مشارکت‌های مردمی است، افزود: بر همین اساس، تلاش می‌کنیم با طراحی و اجرای روش‌های نوین و متنوع الکترونیکی، زمینه افزایش مشارکت غیرحضوری خیران را در برنامه های اجرایی این نهاد، فراهم کنیم.

وی الکترونیکی کردن دریافت صدقات را از برنامه های راهبردی و مهم کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر، بیش از ۱۳۰ هزار مشترک طرح صدقات کمیته امداد در استان زنجان، وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به منظور سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای همه این مشترکان، کد QR منحصر به فرد تهیه و ارسال می‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده در راستای توسعه روش‌های نوین در دریافت کمک های مردمی و صدقات، امکان پرداخت صدقه از طریق QR کد در استان زنجان فراهم شده است، گفت: کاهش هزینه‌های جمع آوری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از مزایای اجرای این طرح است.

وی افزود: خیران زنجانی می‌توانند با استفاده از QR اختصاصی خود و گوشی همراه، به ‌آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار