مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری زرین در شهرستان ایجرود را دیگر برنامه شاخص اداره کل ارشاد دانست و گفت: با تحویل این مجتمع به این اداره کل، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای آن صرف تجهیز این مجتمع خواهد شد، ضم اینکه دیگر مجتمع‌های فعال هم به لحاظ امکانات موزد نیاز تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 18 September 2021

محمد ربیع احمدخانی به همراه مدیر خانه مطبوعات استان زنجان عصر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در زنجان بازدید کردند.

در این بازدید محمد ربیع احمدخانی با تقدیر از همکاری خبرنگاران خبرگزاری فارس با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: باید از خبرنگاران برای انتشار فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر تقدیر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر وجود برنامه‌ریزی در این اداره کل برای بهره‌مندی حداکثری از اعتبارات موجود تصریح کرد: در این راستا ۱۸۶ عنوان برنامه در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برای انجام شده طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های طراحی شده برای اجرا در سطح استان شاخص و اولویت‌دار بوده است، افزود: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان از جمله برنامه‌های شاخص محسوب می‌شود که مسؤولیت ارشاد در این حوزه ریاست کمیته فرهنگی و فضاسازی محیطی است که در این راستا ۷۲ عنوان برنامه در ۶ محور برای اجرا برنامه‌ریزی شده است.

احمدخانی افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری زرین در شهرستان ایجرود را دیگر برنامه شاخص اداره کل ارشاد دانست و ادامه داد: با تحویل این مجتمع به این اداره کل، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای آن صرف تجهیز این مجتمع خواهد شد.

جشنواره دوسالانه غزل منزوی در ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تدوین دایره‌المعارف فرهنگ، معارف و مشاغل استان خبر داد و گفت: برگزاری دوسالانه غزل منزوی در دو بخش فارسی و ترکی که اختتامیه آن در ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود دیگر برنامه شاخص این اداره کل به شمار می‌رود.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با ارسال حدود ۵۰۰ اثر و همچنین بازبینی آثار مربوط به تأتر خیابانی اشاره و تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان هم با ۲۰۰ برنامه عملیاتی شده است.

راه‌اندازی انجمن‌های مفاخر و مشاهیر استان زنجان

احمدخانی راه‌اندازی مرکز اسناد فرهنگی و هنری را از برنامه‌های پیش روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و افزود: در این راستا انجمن مفاخر و مشاهیر استان هم راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با تامین اعتبار صورت گرفته، مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان به ویژه مجتمع فرهنگ و هنری امام خمینی شهر زنجان به لحاظ امکانات یا تجهیز شده‌اند و یا اینکه تا پایان سال تجهیز خواهند شد.

وی به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: به همین مناسبت ۷۴ عنوان برنامه برنامه‌ریزی شده است که عملیاتی خواهد شد.

احمدخانی دیگر برنامه در دست برنامه‌ریزی و اجرا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همرای خانه مطبوعات استان را برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری و روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

شایان ذکر است، در این بازدید بحث‌هایی در مورد بیمه خبرنگاران و راه‌کارهای حل این مشکل و همچنین مسکن خبرنگاران مطرح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار