رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روزانه ۲۰ هزار واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود، گفت: تا به امروز بیش از ۶۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 15 September 2021

 

به گزارش «تابناک زنجان »، پرویز قزلباش ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: باید این مهم در استان به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی به تزریق واکسیناسیون دانشجویان در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: استقبال دانشجویان بسیار خوب است و بیش از ۷۰ درصد دانشجویان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روزانه ۲۰ هزار واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود، گفت: تا به امروز بیش از ۶۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده که از این تعداد بیش از ۸۷ هزار و ۶۶۹ دوز واکسن برکت است.

قزلباش تاکید کرد: در زمینه تامین واکسن کوو ایران برکت در استان مشکلی نداریم و در تمام مراکز تجمیعی واکسیناسیون، واکسن کوو ایران برکت به اندازه کافی برای تزریق وجود دارد.

وی گفت: مردم به سازندگان این واکسن اعتماد دارند و واکسن کوو برکت نخستین واکسن کرونای تولید ایران است و توسط جوانان متخصص کشورمان ساخته شده و به هشت شهرستان استان واکسن کوو ایران برکت تحویل داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: همجه های فراوانی از طرف دشمن بر روی واکسن برکت وجود دارد ولی زنجانی‌ها از تزریق واکسن کوو ایران برکت استقبال خوبی دارند.

قزلباش افزود: تاکنون در استان زنجان بیش از ۵۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار