فرمانده انتظامی استان گفت: تعداد ۱۹۸ دستگاه ماینر غیرمجاز موجود در یک واحد تولیدی متروکه از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۹۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 13 September 2021

 

به گزارش «تابناک زنجان »، سردار رحیم جهانبخش در این باره افزود: در پی کسب خبری مبنی بر مصرف بسیار بالای برق در این واحد تولید غیرفعال در شهر زنجان و احتمال نصب دستگاه ماینر "استخراج ارز دیجیتال" پیگیری ها و بررسی های پلیس زنجان در این خصوص آغاز شد.

وی اظهار داشت: با همراهی عوامل اداره برق و هماهنگی های لازم قانونی از سوی ماموران انتظامی شهرستان زنجان و پلیس امنیت اقتصادی استان، پلیس در وهله نخست مشخص کرد یک فرد خاطی در این واحد تولیدی متروکه با انشعاب غیرمجاز برق اقدام به تهیه و نصب دستگاه های ارز دیجیتال کرده است.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقامات قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد تولیدی غیرفعال این تعداد دستگاه ماینر غیرمجاز در حال بهره برداری را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، ارزش تقریبی دستگاه های ماینر کشف شده را برابر نظر کارشناسان ذیربط به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار