مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک‌های خیرین و مردم نوعدوست این استان در قالب طرح «نذرآب 4» به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 12 September 2021

، سید قاسم موسوی ظهر امروز با خبرنگاران اظهار کرد: کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: طرح «نذر آب۴ » با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده‌های متاثر از خشکسالی و ارتقای کیفیت زندگی آنها در مناطق روستایی در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود. 

وی گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای این طرح 5 میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال کمک کرده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: از محل کمک‌های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان دو دستگاه تصفیه آب آشامیدنی 5 هزار لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، تهیه ۱۷ هزار عدد آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی یک هزار لیتری، 4هزار پک بهداشتی و ۲۰۰ ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک‌های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این اقلام نیز برای این هموطنان ارسال شد.

وی از توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در طرح «نذر آب ۴« خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل رب گوجه فرنگی، یک بسته مالت صبحانه، سه عدد ماکارونی، دو بطری روغن، نمک، یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی است.

موسوی ادامه داد: ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، اسباب بازی و  ۶۰ قوطی نیز شیر خشک از محل کمک‌های خیرین استان زنجان خریداری و برای هموطنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: علاوه بر این اقدامات در روستای درشگفت شهرستان نهبندان که دچار مشکل شدید کمبود آب شرب شده نیز لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی انجام می‌دهیم.

وی گفت: در این خصوص نیز از محل کمک‌های خیرین، مردم نیکوکار و نوعدوست این استان یک هزار و ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خریداری شد.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این در سه طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار