استاندار زنجان:
-استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همیاران سلامت و شبکه شاد برای پژوهش‌های اجتماعی در مورد بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت در کنترل بیماری بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۹۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 12 September 2021

به گزارش «تابناک زنجان »، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک در استان باید پر رنگ شود.

وی بر لزوم ضرورت استفاده از ظرفیت همیاران سلامت و شبکه شاد برای پژوهش‌های اجتماعی در مورد بیماری کرونا تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده از چنین ظرفیتی موجب ارتقای اقدامات می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید همه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقیق باشند، گفت: میزان رعایت از سوی همه اقشار افزایش یابد.

حقیقی با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا فقط مخصوص سپاه و دانشگاه علوم پزشکی نیست، تاکید کرد: باید سایر ارگان‌ها هم با برنامه وارد مقابله با بیماری کرونا شوند و در حال حاضر شرایط زندگی اجتماعی تغییر کرده است و باید برنامه‌ریزی مناسب به این سمت برود.

وی با بیان اینکه از پژوهش‌هایی که به صورت عملی هستند استقبال و حمایت می‌کنم، گفت: پژوهشی که درد جامعه را متوجه نشود، نمی‌تواند پیشنهادی برای تغییر وضعیت داشته باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: در ۱۹ ماه گذشته فعالیت‌های مثمر ثمری در حوزه مقابله با کرونا انجام شده و طرح‌های پژوهشی باید نتیجه بخش بوده و نتایج آن در جامعه عملیاتی شود و عملیاتی کردن و نتیجه بخش بودن پژوهش‌ها برای بهبود شرایط ضروری است و باید راهکار علمی برای تغییر شرایط برای پسا کرونا تهیه شود.

حقیقی با بیان اینکه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بانک اطلاعاتی تشکیل و ۵۶ هزار نفر در استان برای کمک رسانی انتخاب شدند، افزود: طرح شهید سلیمانی با برنامه‌ریزی کامل در حال انجام است و مشکلی در اجرای این طرح تأثیرگذار برای مقابله با بیماری کرونا وجود ندارد.

وی گفت: واکسیناسیون در استان زنجان به صورت هوشمند اجرا می‌شود و واکسن ۷۰ ساله‌ها به ۴۰ ساله‌ها تزریق نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار