سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امسال هزینه جمع‌آوری زباله به ۸۰ میلیارد تومان رسیده و اگر هر زنجانی به طور متوسط ۱۰۰ گرم تولید زباله را کاهش دهد هزینه‌ها کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۹۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 07 September 2021

حسین حمزه‌لوپاک ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه روزانه هر زنجانی ۷۰۰ گرم تولید زباله دارد، گفت: این رقم زیاد است.

وی اظهار کرد: امسال هزینه جمع‌آوری زباله به ۸۰ میلیارد تومان رسیده و اگر هر زنجانی به طور متوسط ۱۰۰ گرم تولید زباله را کاهش دهد هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم ضرورت ارتباط مستمر با شهروندان تاکید کرد و گفت: مسائل عمرانی و شهرسازی برای توسعه شهر حایز اهمیت بوده و شهردار آینده باید توجه لازم به این موضوع را مد نظر قرار دهد.

حمزه پاک تاکید کرد: چندین پروژه بزرگ در حال ساخت است و اید به امور در این زمینه سرعت داده شده و برای توسعه این بخش از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.

وی افزود: شفافیت باید از اصول کاری شهردار آینده زنجان باید باشد و در اسرع وقت یکی از مناطق شهری زنجان به عنوان شهر الکترونیک تبدیل شده و همه خدمات شهرداری در این منطقه کاملاً الکترونیک شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه عدالت‌محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری و توجه به محلات باید در راس برنامه شهردار آینده زنجان باشدابراز داشت: شفافیت مربوط به داخل شهرداری و یکپارچه‌سازی سامانه‌های داخل شهرداری است.

حمزه پاک گفت: جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار، از دیگر خواسته اعضا از شهردار آینده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه شورای اسلامی شهر، اصلاح فرآیندها است، ابراز کرد: انتظار داریم فرآیندهای اضافه حذف شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم ضرورت احیای کمیته‌های فنی اشاره کرد و گفت: در حوزه فضای سبز و اتوماسیون شهری، کمیته‌های تخصصی تشکیل شده و این روند تداوم خواهد داشت.

حمزه پاک بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از شهردار تاکید کرد و افزود: ۶۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری زنجان برای نوسازی ناوگان جذب شده و در حساب شهرداری است.

وی بر لزوم روان‌سازی ترافیک در شهر تاکید کرد و یاد آورد: برای رسیدن به این نقطه، نیازمند اصلاح هندسی و ایجاد پل هستیم که در این رابطه باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار