مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح شمیم حسینی (ع) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال، از محل عواید موقوفات با نیات کمک و مساعدت و تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اهدای 200 بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی اجرایی شد.
کد خبر: ۹۹۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 06 September 2021

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح شمیم حسینی (ع) و مهر تحصیلی در استان خبر داد و اظهار کرد: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در لزوم مواسات و کمک به اقشار کم درآمد جامعه و همچنین اجرای نیات موقوفات واقفین نیک‌اندیش با نیات کمک و مساعدت به خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم‌بضاعت و همچنین دستورالعمل‌ها و طرح ویژه‌ سازمان اوقاف و امور خیریه رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه با عنوان شمیم حسینی(ع) با بهره‌گیری از عواید موقوفات استان زنجان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از جمله این موقوفات می‌توان به اجرای نیات عواید موقوفات مرحوم حاج شفیع ابریشمی با نیت کمک و مساعدت به دانش‌آموزان و افراد بی‌بضاعت موقوفه مرحوم قاسم ارشدی با نیت کمک و مساعدت به دانش‌آموزان و افراد بی‌بضاعت مرحوم بیگلربیگی با نیت تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موقوفه مرحوم زین العابدین رازبین با نیت کمک و مساعدت به افراد بی‌بضاعت موقوفه مرحوم حبیب‌ الله و سیف‌الله با نیت مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین اجرای طرح شمیم حسینی (ع) با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات با نیات کمک و مساعدت و تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی اجرایی شد.

کرمی گفت: در همین راستا اهدای ۲۰۰ پک تحصیلی ۲۵۰ هزار تومانی، ۵۰ عدد بخاری گازی ۲ میلیون تومانی و ۲۵ گوشی همراه ۳ میلیون تومانی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار