مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های هدف تحت پوشش گفت: تا کنون از مجموع یک‌هزار و ۴۲۴ نفر از افراد تحت پوشش گروه هدف، تعداد یک‌هزارو ۳۹۳ نفر معادل ۹۸ درصد در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۹۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 04 September 2021

به گزارش «تابناک زنجان »، هدایت صفری روز شنبه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال تحت پوشش کمیته امداد استان نیز افزود: از مجموع ۱۱ هزارو ۱۹۷ نفر، تعداد ۱۰ هزارو ۳۶۴ نفر معادل ۹۲.۵ درصد واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: در مجموع از ۱۹ هزارو ۱۸۳ سالمند بالای ۶۰ سال تحت پوشش این کمیته نیز ۱۷ هزارو ۵۰۱ نفر که طی چند روز اخیر افزایش یافته، بطور کلی ۹۲ درصد واکسن کرونا دریافت کردند.

این مسوول، در خصوص واکسیناسیون جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در مناطق سیاه به لحاظ واکسیناسیون در استان، خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد گروه‌های هدف تحت پوشش این کمیته در مناطق با پوشش کم واکسینایسیون به رنگ سیاه، واکسینه شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه ۳۶ خدمت در کمیته امداد، تبدیل به روش‌های نوین و الکترونیکی شده است، گفت: به دلیل اینکه برخی افراد جامعه هدف، سواد اینترنتی ندارند، لذا صوت درخواست آن‌ها پیاده‌سازی و خدمات لازم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز ماه محرم امسال تا کنون ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و به درب جامعه هدف نیازمند ارسال شده است، اظهار داشت: بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی نیز طی در مدت یاد شده به خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.

این مسوول یادآوری کرد: معتقدیم که اگر نسبت به موضوعات و تغییراتی که پیش می‌آید، دیرفهمیوجود داشته باشد، کارها سخت شده و بی‌توجهی به خدمات، شکاف ایجاد می‌کند، لذا راهبرد توانمندسازی با جنس تکریمی در دستور کار قرار دارد تا منجر به تاب‌آوری شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه دوم به تغییرات و شرایط این است که باید به سمت روش‌های نوین و الکترونیکی حرکت کرد تا خدمات به گروههای هدف اثربخش شوند و در این راستا رضایتمندی اثرگذاری بهتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار