مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان از اهدای 100 سکه طلا برای آزادی 20 زندانی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 01 September 2021

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم استان زنجان همواره در امور خیر پیشگام بوده و فعالیت خوبی در این زمینه کرده‌اند.

وی با اشاره به آزادی ۱۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان از ابتدای سال تاکنون افزود: در حال حاضر هم ۸۵ زندانی در زندان به سر می‌برند که کمترین بدهی در بین آنها ۲۵ میلیون تومان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته فرزندان یک خیر برای عمل به وصیت نامه متوفی ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی برای آزادی زندانیان اهدا کردند، گفت: این کمک برای آزادی ۲۰ زندانی هزینه خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده از محل فروش این سکه‌ها زندانیان تا اربعین حسینی آزادسازی خواهند شد، اضافه کرد: البته از مبالغ کم برای آزادسازی آغاز خواهیم کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان افزود: یکی از کارهای خیر که باید توجه ویژه‌‌ای به آن داشت، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است؛ مخصوصا که امسال که با بحران شیوع ویروس کرونا نیز همراه هستیم.

وی گفت: ویروس کرونا همه جهان و جهانیان را از بهداشت عمومی و شخصی، کار و اقتصاد، فعالیت‌های اجتماعی، رسم و رسوم و مذهب تا حتی حقوق و قضا را متاثر و غافل‌گیر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار