رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه ۳۸۵ هزار دوز واکسن به ۳۵ درصد جمعیت زنجان تزریق شده است، گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان زنجان به خوبی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۸۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 29 August 2021

به گزارش تابناک زنجان،  محمود حریری با بیان اینکه ۳۸۵ هزار دوز به ۳۵ درصد جمعیت شهرستا زنجان تزریق شده است، گفت: روند واکسیناسیون در این شهرستان به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود، اظهار کرد: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: واکسیناسیون در استان در حال انجام بوده و ۳۰ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

حریری تاکید کرد: در حال حاضر تزریق واکسن برای افراد بالای ۴۳ سال هم در سطح استان در حال انجام است.

وی افزود: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسیناسیون در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند و مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای پایان و رهایی از بیماری نیست.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان تصریح کرد: اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد چرا که شرکت در مراسم‌ها احتمال ابتلاء را افزایش می‌دهد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار