فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳۰ پروژه در سطح شهر و روستاهای این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 28 August 2021

جلیل جزونقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پروژه های بیان شده با بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش های عمرانی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و آب رسانی به روستاها و سایر بخش هاست.

وی به آب رسانی به روستای قره گل اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه ۲ سال گذشته مجتمع آبرسانی توسط استاندار زنجان کلنگ زنی شده بود که در دهه فجر فاز نخست آن که آبرسانی به روستای برون قشلاق بود که محقق شد و هفته دولت نیز فاز دوم آن در روستای قره گل بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: با بهره برداری از این پروژه مهم ۴۰۰ خانوار با بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

جزونقی از افتتاح نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک خبرداد و اظهارداشت: این مرکز نیز در شهر ماهنشان است.

وی یادآوری کرد: بهره برداری از شرکت حمل و نقل بار پروژه دیگری است که در هفته جاری در جابجایی بارهای مواد معدنی در ماهنشان فعال می شود.

فرماندار ماهنشان افزود: افتتاح ۲ پروژه پرورش ماهی و ۲۸۰ واحد مسکونی محرومان از دیگر طرح های قابل بهره برداری به شمار می رود.

جزونقی ادامه داد: مسکن محرومان در همه روستاهای شهرستان پراکنده شده و سال گذشته اعتبار ویژه در خصوص تسهیلات کم بهره و بلاعوض به منظور مقاوم سازی خانه های روستایی پرداخت شده بود که با اتمام این عملیات این تعداد واحدهای بیان شده در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح خانه بوم گردی در انگوران، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی و پروژه های دهیاری در بخش مرکزی و انگوران را از دیگر طرح های هفته دولت برشمرد.

به گفته فرماندار شهرستان ماهنشان، ۱۸ روستا در بخش مرکزی و۱۱ روستا نیز در بخش انگوران شاهد بهره برداری از طرح های دهیاری می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار