رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: با افتتاح ۲۴ پروژه کشاورزی در هفته دولت برای ‭‭‭۵۸۵‬‬‬ نفر اشتغال در سطح استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 26 August 2021

 

به گزارش تابناک زنجان، جواد تاراسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴ طرح کشاورزی استان زنجان با بیش از ‭۷۹۹‬ میلیارد و ‭۴۷۳‬ میلیون ریال بهره‌برداری می شود.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه ۱۲ طرح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۶ مورد آبیاری تحت فشار، سه مورد لوله‌گذاری و احداث کانال، ۲ پروژه احیا و مرمت قنات و یک پروژه نیز احداث جاده بین مزارع در استان است.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای پروژه‌های آب و خاک ‭۳۴۰‬ میلیارد و ‭۳۴۶‬ میلیون ریال است.
تاراسی، از راه اندازی چهار پروژه گلخانه ای خبرداد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها با بیش از ‭۱۰۱‬ میلیارد و ‭۲۸۵‬ میلیون ریال محقق شده است.
به گفته وی، بهره برداری از سه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می رود.
وی افزود: این پروژه های تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری بیش از ‭۱۱۱‬ میلیارد ریال ‭۵۰۰‬ میلیون ریال محقق شده است.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از افتتاح پنج پروژه دیگر در حوزه صنایع تبدیلی خبرداد و گفت: این پروژه ها با اعتبار ‭۲۴۶‬ میلیارد ریال و‭۳۴۲‬ میلیون ریال شامل توسعه کشتارگاه، قطعه بندی گوشت ماکیان، تولید پنیر، تولید خوراک آماده دام و سردخانه بالای صفر است.
تاراسی خاطرنشان کرد: کل پروژه های قابل افتتاح جهاد کشاورزی، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ‭‭‭۵۸۵‬‬‬ نفر در استان را موجب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار