مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ٢٠٠ دستگاه تبلت دیگر به دانش‌آموزان استان زنجان داده می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 26 August 2021

به گزارش تابناک زنجان،  حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا هر چند شکل آموزش به دانش‌آموزان را تغییر داد اما نتواسنت مانعی برای ادامه این فرآیند باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا آموزش در بستر مجازی ادامه یافته است، گفت: از این رو و به منظور برقراری عدالت آموزشی تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان محروم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برای توزیع این تجهیزات از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استفاده شده است، عنوان کرد: این تجهیزات براساس اعلام نیاز و شناسایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مظفری با اشاره به اینکه ٢٠٠ دستگاه تبلت دیگر به دانش‌آموزان استان زنجان اهدا می‌شود، ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین شعبه مرکزی بانک ملی استان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان این تبت‌ها تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور استفاده مطلوب‌تر و دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت خریداری شده است، گفت: این تبلت‌ها به منظور استفاده از آموزش‌های مجازی در اختیار دانش‌آموزان محروم استان قرار داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار