همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح آبرسانی با محوریت توسعه زیرساخت‌های آبرسانی روستا‌ها در استان زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 26 August 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کلنگ زنی و به بهره برداری رسیدن ۱۵ طرح آبرسانی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۶۹ میلیارد ریال خبر داد.افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ طرح آبرسانی در زنجان
جزقاسمی گفت: افتتاح ۵ مخزن ذخیره آب با حجم ۱۶۰۰ مترمکعب و اجرای بیش از ۳۲ کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و  ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب در روستا‌های شهرستان خدابنده،افتتاح یک مخزن ۳۰۰ متر مکعبی و اجرای ۳.۷ کیلومتر شبکه توزیع در روستای آستاکل شهرستان طارم
و افتتاح یک واحد ایستگاه پمپاژ و بهره برداری از ۴ کیلومتر خط انتقال در روستای سنبل آباد شهرستان سلطانیه ازجمله این طرح هاست.
او افزود:
تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در روستای عمیدآباد شهرستان ابهر و بهره برداری از یک حلقه چاه آب و ۱.۳ کیلومتر خط انتقال در روستای اوچ تپه شهرستان ایجرود از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
در این هفته همچنین عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به شهرک گلشهر کاظمیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار