مدیرکل کمیته امداد امم خمینی(ره) استان زنجان گفت: سال گذشته به منظور توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در مناطق ویژه اجتماعی، به ارزش ۱۰میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان در قالب بسته های خدمتی مختلف به مددجویان در این مناطق در سال گذشته خدمت رسانی شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 25 August 2021

به گزارش تابناک زنجان، هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارائه خدمات مختلف با رویکرد توانمندسازی به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق ویژه اجتماعی یکی از اولویت های مهم کمیته امداد استان در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بوده و با همین نگاه بسته های خدمتی متنوع و هدفمندی به مددجویان ساکن در این مناطق ارائه می شود.
وی ادامه داد: در کنار توجه به رفع نیازهای ضروری و فوری خانواده های تحت حمایت در حوزه معیشت، ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی و فراهم کردن زمینۀ استقلال اقتصادی و معیشتی آنان یکی از مهمترین شاخص های خدمت رسانی کمیته امداد بوده و بر همین اساس خدمات این نهاد در بخش های مختلف بر اساس نیازهای شناسایی و اولویت بندی شده به جامعه هدف ساکن در مناطق ویژه اجتماعی است.
صفری با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۴۶۴ قلم خدمت در قالب بسته های خدمتی مختلف به خانواده های تحت حمایت ساکن در مناطق ویژه اجتماعی استان ارائه شد، تصریح کرد: خدمات ارائه شده به مددجویان در قالب بسته های خدمتی متنوع در بخش های معیشت، امور فرهنگی، آموزشی، تحصیلی، مشاوره ای، بهداشتی، درمانی، مسکن، کارآفرینی و اشتغال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هم اکنون تعداد ۲۶هزارو ۳۹۰خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار