استاندار زنجان از هفت برابر شدن میزان اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 25 August 2021

فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در هفته دولت امسال نیز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های زیادی در استان خواهیم بود، اظهار کرد: با توجه به مزین شدن این هفته به نام شهیدان رجایی و باهنر، باید کارهای ارزنده‌ای طی این هفته انجام شود.

وی از هفته دولت به عنوان فرصت طلایی یاد کرد و گفت: این فرصت طلایی از آن جهت است که مسئولان باید با انجام کارهای شاخص و اثرگذار، امیدآفرینی کرده و سهم ارزنده‌ای در اعتمادسازی جامعه داشته باشند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه یکی از پروژه‌های بر زمین مانده استان، موضوع باغ‌موزه دفاع مقدس زنجان است، تصریح کرد: با تزریق اعتبار لازم در تلاش هستیم تا این پروژه نیز روند اجرایی خود را طی کرده و به اتمام برسد.

حقیقی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت در استان زنجان، تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره بود که همین امر باعث شد تا امسال شاهد کاهش تعداد پروژه‌ها به لحاظ کمی باشیم، بیان کرد: روند کاهش تعداد پروژه‌های هفته دولت به گونه‌ای بود که سال گذشته این میزان ۲۰ درصد کاهش داشته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه علی‌رغم کاهش پروژه‌ها به لحاظ کمی، شاهد افزایش ۷ درصدی ارزش پروژه‌ها هستیم، ادامه داد: در زمینه پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌کاره در استان توانستیم آمار مربوط به این پروژه‌ها را در سال‌جاری به ۷۰۲ پروژه برسانیم که این میزان نسبت به سال گذشته کاهش ۶۱ درصدی داشته است.

استاندار زنجان در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵۰ پروژه در استان طی هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در سال‌جاری، شاهد اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰۰ نفر در استان خواهیم بود.

وی یکی از برنامه‌های مهم استان را برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این پروژه پای کار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار