معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا کنون و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بواسطه مراکز تجمیعی حدود ۸۰ درصد فرهنگیان استان زنجان معادل ۱۲ هزار نفر در مرحله اول واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۸۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 22 August 2021

ذبیح الله تاراسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس با احتساب واکسیناسیون فرهنگیان همکار در برگزاری انتخابات، همچنین از طریق سامانه به دلیل شرایط سنی یا داشتن بیماری‌های زمینه‌ای، ۹۵ درصد کارکنان آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان و در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر در مراکز و پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی با واکسینه کردن ۱۲ هزار نفر از مجموع ۱۵ هزار فرهنگی استان انجام گرفته است.

تاراسی افزود: با توجه به ثبت کد ملی تمامی همکاران در سامانه‌ وزارت بهداشت و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، افراد جامانده به هر دلیلی در شهرستان‌ها و مناطق استان می‌توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در شهرستان زنجان فرهنگیان علاوه بر ثبت نام در سامانه می‌توانند بطور مستقیم با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون ورزشگاه امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه و ارائه کارت پرسنلی یا حکم کارگزینی و کارت ملی دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به احتمال بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس نیز خاطرنشان کرد: در زمان حاضر تمام کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، معلمان آموزشگاه‌های علمی و آموزشگاه‌های زبان، سرباز معلمان و دانشجو معلمان با ارسال پیامک و نوبت دهی بر اساس سالهای خدمت واکسینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار