مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری ؛ که به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا ، تا پایان مردادماه تمدید شده بود فردا به پایان می رسد.
کد خبر: ۹۸۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 21 August 2021

 مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مطابق قانون ، در مالیات‏‌هایآخرین مهلت  ارائه اظهارنامه مالیاتی زنجانی ها مستقیم ، ۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است اما به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا ، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک استیجاری تا پایان مردادماه تمدید شده است، به همین خاطر ۳۱ مردادماه، آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.
رضوی افزود: بر اساس این مصوبه ، همچنین  مهلت رسیدگی سنوات قبل که انقضای آن‌ها از ۳۱ تیرماه تا ۳۱ شهریورماه امسال بوده، به مدت یک ماه تمدید می‌شود.
وی با تاکید بر این که برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی ، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است ، گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز یکشنبه ۳۱ مردادماه امسال به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس www.intamedia.ir ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.
مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان این که مودیان مالیاتی در صورت پرداخت نکردن مالیات و یا حسب مورد تسلیم نکردن اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرایم قانونی خواهند شد ، افزود: زیرساخت‌های الکترونیکی ارائه اظهارنامه‌ها و پرداخت الکترونیکی مالیات برای مودیان ایجاد شده و با توجه به شرایط کنونی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا ، مودیان از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار