رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از امروز نرخ‌های انواع نان به نانوایی‌های استان اعلام و از فردا /یکشنبه/ اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 21 August 2021

سید محمود موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز نرخنامه انواع نان به نانوایی ها ارسال شد.
وی تاکید کرد: بر اساس این نرخنامه جدید برای نانوایی هایی که با آرد نوع یک و ۲ پخت می کنند، موظف به اجرای آن از آخرین روز مردادماه سال جاری هستند.
وی تاکید کرد: نانوایی هایی که نان را با آرد نوع یک پخت می کنند کیسه‌ای از آن را ۳۵ هزار تومان و نوع ۲ نیز ۴۵ هزار تومان خریداری می کنند.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه میان نانوایی های نوع یک و ۲ تفاوت چندانی وجود ندارد، گفت: آرد آزاد هر کیسه ای بیش از ۱۵۰ هزار تومان است.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر هر قرص نان لواش در استان های همجوار ۴۵۰ تومان است که این نرخ در زنجان به لحاظ پایین بودن سطح درآمد و رعایت حق و حقوق مصرف کنندگان پایین تر از سایر استانها مصوب شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان به نرخ جدید انواع نان در نانوایی های نوع یک اشاره کرد و گفت: هر قرص نان لواش ۳۵۰ تومان، بربری یک‌هزار و ۱۰۰ تومان و سنگک نیز یک‍‌هزار و ۳۵۰ تومان باید به مصرف کننده عرضه شود.
موسوی قیمت انواع نان در نانوایی های نوع ۲ را لواش ۴۰۰ تومان، بربری و سنگک نیز هر کدام یکهزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
وی تاکید کرد: اضافه کردن کنجد و سبزیجات فقط باید به درخواست مشتری و با رعایت نوبت باشد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان متذکر شد: فروش نان کنجدی به صورت اجباری برای مشتریان تخلف است که در صورت مشاهده و گزارش از سوی شهروندان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
موسوی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی نانوایان مورد را از طریق شماره ۳۳۳۲۸۰۳۱ بازرسی اتاق اصناف استان جهت رسیدگی گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار