امام جمعه زنجان: از ظرفیت‌های بانوان در کار‌های جهادی استفاده کنید.
کد خبر: ۹۸۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 01 August 2021

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی امام جمعه زنجان در جلسه دیدار با جهادگران استان به ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: شان ما خدمت به مردم است و با آموزش و ترویج به ویژه آموزش کشت، داشت، و برداشت و ترویج کشت محصولات کم آب بر می‌توان کم شایانی به مردم روستا‌ها کرد.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: با آموزش مهارت‌های زندگی بانوان نیز وارد کار شوند و از ظرفیت‌های بانوان در کار‌های جهادی استفاده شود و در کنار پایگاه‌های مقاومت ، بانوان را نیز تقویت کنید.
وی گفت: در مورد صندوق‌های قرض الحسنه باید حساس بود و به دولت جدیدی که پای کار خواهد آمد را کمک کرد.
در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه استان به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی با الویت روستا‌ها و مناطق محروم و ایجاد اشتغال است.
سرهنگ بابایی افزود: طرح‌های کوتاه مدت و زودبازده و فعالیت‌های گسترده و عام المنفه در ۸ عرصه بسیج سازندگی و بیشتر از ۳۰۰ مورد در این ۸ عرصه فعالیت می‌کنند و در عمران و آبادانی و حفظ منابع طبیعی، بحث اشتغالزایی، خدمات درمانی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برای مناطق محروم کلاس‌های آموزشی و تقویتی و در احداث و مرمت روستایی طرح آب شرب روستایی و راه با توجه به کمبود بارش‌ها در دستور کار داریم و ساخت خانه‌های محرومان و طرح‌های آبخوان داری، احیا قنات‌ها و تعمیر مدارس و ویزیت بیماران در مناطق محروم و واکسیناسیون از جمله خدمات جهادگران استان است.
در مجموع استان زنجان هزار و ۵۴ گروه جهادی دارد که از این تعداد ۵۵۱ گروه جهادی مرتبط با مساجد و محلات، ۲۷۸ گروه جهادی بانوان، ۸۴ گروه دانش آموزی و دانشجویی و ۱۴۰ گروه اقشار جهادی است که هم اکنون مشغول خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان زنجان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار