به مناسبت عید سعید قربان، خیران و مراکز نیکوکاری استان ۲۵ میلیارد تومان برای خرید، ذبح و توزیع گوشت بین نیازمندان زنجانی کمک کرده اند.
کد خبر: ۹۸۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 24 July 2021

 مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  گفت : از عید سعید قربان تاکنون ۱۹۶ راس گوسفند و ۱۰ راس گوساله اهدایی خیران و مراکز نیکوکاری ذبح و پس از بسته بندی ، بین نیازمندان توزیع شده است.
صفری ارزش ریالی نذورات وقربانی‌های ذبح شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت هم خبر داد وگفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان سه میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال است.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از اهداء دوهزارو ۶۹ کیلوگرم گوشت قرمز و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران خبر داد و گفت:نذورات و قربانی‌های اهداشده توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده است.
صفری بابیان این که ۲۳۵ پایگاه برای جمع آوری نذورات و قربانی هم استانی‌ها در  ایام عید قربان اختصاص یافته بود افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی # ۰۲۴*۸۸۷۷*وتلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، نرم‌افزار سنا، سکه و ابوا ، شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار