مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 8 میلیارد و 731 میلیون تومان تسهیلات پرداختی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه داران آسیب دیده در استان بوده است.
کد خبر: ۹۷۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 03 July 2021

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در هشتم خردادماه بسته حمایتی از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان تسهیلات پرداختی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه داران آسیب دیده از کرونا در استان بوده است.

وی تصریح کرد: این بسته شامل حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و... است و طبق بند«ب» این صورت جلسه مهلت ثبت‌نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا متقاضی أخذ تسهیلات کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ با شرایط و دستورالعمل‌های ابلاغ شده قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شد.

خلیلی در ادامه با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات کرونایی أخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده شامل تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریور ۱۴۰۰ امهال شد، تصریح کرد: همه باشگاه‌داران برای ثبت‌نام دریافت تسهیلات می‌توانند به سایت sd.msy.gov.ir مراجعه و یک هفته پس از تکمیل اطلاعات برای ثبت نهایی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار