نماینده تام الاختیار آزمون‌های سنجش در دانشگاه زنجان نیز گفت: از امروز/چهارشنبه/ ۱۸ هزارو ۸۸۶ داوطلب زنجانی از کل استان در کنکور سراسری به مدت چهار روز رقابت می‌کنند که برای گروه‌های هدف تمهیدات بهداشتی لازم نیز اتخاذ شده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 30 June 2021

دکتر رضا نوروزیان با اشاره به برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی کشور و استان افزود: در این راستا همه تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری استان اتخاذ شده است.
وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۹ هزارو ۳۵۵ داوطلب در کنکور شرکت کرده بودند که شرکت‌کنندگان کنکوری سال جاری در مقایسه با سال گذشته کاهش نشان می دهد.

این مسوول ادامه داد: طبق تمهیدات انجام گرفته کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه‌ های زنجان، پیام نور ابهر، فرهنگیان، پردیس الزهرا (س) زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، پیام‌نور زنجان، فنی‌وحرفه‌ای الغدیر و قائم (عج)، آموزش‌وپرورش زنجان، ماه‌نشان، خدابنده، خرم‌دره و طارم و موسسه آموزش عالی روزبه زنجان از امروز در حال برگزاری است.

وی همچنین از داوطلبان خواست با توجه و شرایط کرونایی از به همراه داشتن موبایل، کیف و وسایل اضافی خودداری کنند.

به گفته نوروزیان کنکور سراسری امسال، ازصبح امروز/۹ تیر /، با رقابت داوطلبان داوطلبان در گروه آزمایشی هنر آغاز شده که بر مبنای برنامه ریزی ها گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر، علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیر و
زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر، باهم به رقابت می‌پردازند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار