مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رئیس‌جمهوری وقتی با مشارکت حداکثری مردم انتخاب می‌شود، مسئولیت پذیری بیشتری حس می‌کند، گفت: قدرت حل مشکلات جامعه هم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 17 June 2021

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ۲۸ خرداد ماه سال جاری اولین دولت گام دوم انقلاب و شورای شهر و روستا پای صندوق‌های رأی انتخاب می‌شود، گفت: برای دیگر مردم با حضور حماسی خود برگ زرینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: تمامی نخبگان، گروه‌های مرجع و افرادی که حرف نافذی دارند باید مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رئیس جمهور وقتی با مشارکت حداکثری مردم انتخاب می‌شود مسئولیت پذیری رئیس جمهور را بیشتر می‌کند، گفت: قدرت حل مشکلات جامعه را بیشتر خواهد کرد.

احمدی تاکید کرد: این حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی از لحاظ بعد منطقه‌ای و بین اللملی پشتوانه محکمی برای رئیس جمهور برای چانه زنی با کشورهای مختلف را به دنبال دارد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به انتخابات ایران تلاش می‌کنند که مردم با صندوق‌های رأی قهر کنند ولی مردم در ۲۸ خرداد ماه به خاطر خون شهیدان که جان خود را برای اینکه انقلاب به اینجا برسد شهید شدند و ما در راستای تجدید پیمان با شهیدان و سردار سلیمانی با اتحاد و همدلی وحدت خود را نشان بدهیم.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار