از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، ابتلای ۹۱ هزار و ۵۴۳ نفر به بیماری کووید ۱۹ در تست‌های آزمایشگاهی تایید شده، که ابتلای ۹۳ نفر از این آمار طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
کد خبر: ۹۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 17 June 2021

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۹ هزار و ۵۴۴ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی تایید شده که ۸ هزار و ۱۴ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۸۱ هزار و ۹۹۹ مورد بوده است که ۸۶ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۹۱ هزار و ۵۴۳ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۱۷۲ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که هفت مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۲۶ هزار و ۶۳۹ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۴۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که یک نفر از این فوتی‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان زنجان شهروندان می‌توانند برای تزریق نوبت دوم «واکسن اسپوتنیک» به مراکز اعلام شده مراجعه کنند، در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند: نوبت دوم «واکسن اسپوتنیک» از روز دوشنبه ۲۴ خردادماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳:۳۰ روزهای کاری برای همشهریانی که نوبت اول این واکسن را دریافت کرده‌اند در مراکز تجمیعی زیر تزریق خواهد شد.

۱- پایگاه واکسیناسیون شماره ۵؛ پیام؛ واقع در کمربندی شمالی، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی.

۲- پایگاه واکسیناسیون شماره ۳، برق؛ واقع در خیابان اول شهرک، جنب اداره برق منطقه‌ای.

۳- پایگاه واکسیناسیون شماره ۲و ۱، پردیس علوم پزشکی؛ واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان موسوی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار