رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: این حوزه مسابقه پویش ادبی تک جمله‌ای "من رای می‌دهم زیرا ... " با موضوع حضور و مشارکت حداکثری، فعالانه و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ را برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می توانند در این مهم شرکت کنند.
کد خبر: ۹۷۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 16 June 2021

امیر نعمتی در این باره افزود: مسابقه پویش ادبی "من رای می‌دهم زیرا ... " با هدف مشارکت حداکثری، فعالانه و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ با ارسال جمله ادبی مرتبط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط حوزه هنری استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این پویش در راستای ترغیب و تشویق مشارکت‌کنندگان برای حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گفته این مسول، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند با ارسال متن ادبی "تک جمله‌ای" (من رأی می‌دهم زیرا...) به شماره واتساپ ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ انگیزه و هدف خود را از مشارکت در انتخابات بیان کنند.

نعمتی خاطرنشان کرد: مشارکت‌کنندگان جهت شرکت در این مسابقه فقط جمله‌ یاد شده را کامل کرده و به همراه مشخصات فردی به شماره واتساپ اعلام شده ارسال کنند که پس از دریافت و داوری آثار به پنج نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار