استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی و بهداشتی در برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد، جشن انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک است .
کد خبر: ۹۷۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 14 June 2021

به گزارش تابناک زنجان، فتح الله حقیقی روز دوشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان گفت: هر چند وضعیت کنونی بیماری در استان نزولی است، اما میزان پی سی آر در حد مطلوب نیست و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هم در استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه انجام رهگیری هشت نفر به ازای هر فرد مبتلا به کرونا در استان اقدام بزرگی است، اظهار کرد: بسیج و سپاه در این زمینه همکاری خوبی را داشتند.

استاندار زنجان گفت: عادی انگاری کرونایی در استان می‌تواند شیوع موج بعدی را رقم بزند و باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عموم جدی گرفته شود.

حقیقی به انتخابات ۲۸ خرداد امسال اشاره کرد و ابراز داشت: انتخابات با تمام پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی و بهداشتی در اجرای انتخابات در استان وجود ندارد، ابراز کرد: جشن انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک است و اجرای ارکان انتخابات اهمیت زیادی دارد که با مشارکت مردم محقق می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ فردی از جایگاه اداری حق ندارد له یا علیه فردی موضع بگیرد، گفت: در صورت بروز چنین مسأله‌ای برخورد می‌شود.

حقیقی تصریح کرد: همه در اجرای ارکان انتخابات سهیم هستند و این استان در زمینه تبلیغات انتخاباتی نسبت به بومی سازی آن اقدام کرد.

وی افزود: شهروندان زنجانی به این مهم توجه کنند نکات بهداشتی در هنگام رأی گیری در شعبات اخذ رأی استان به دقت مد نظر قرار خواهد گرفت و با توجه به شرایط کرونایی ۲۷ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اجرا، نظارت، حفاظت، بازرسی و پشتیبانی انتخابات را همراهی می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه عادی انگاری کرونایی در استان می‌تواند شیوع موج بعدی را رقم بزند، تصریح کرد: میزان پی سی آر کرونایی شهرستان ابهر در هفته گذشته ۳۲ درصد بود که در حال حاضر به ۲۰ درصد رسیده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار