مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان زنجان با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۷۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 12 June 2021

 حجت‌الاسلام سعید احمدی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای دهه کرامت پیش‌بینی شده که همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان شامل بانوان حوزوی، پایگاه‌های بسیج، قرارگاه خاتم، بانوان فرهیخته، مبلغات و دختران رای‌اولی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

وی راه‌اندازی غرفه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی اعم از غرفه قرآنی، غرفه مشاوره، غرفه مسابقات به همت تشکل‌های قرآنی و دینی در پیاده‌راه سبزه‌میدان، برگزاری جشن میلاد و مسابقات فرهنگی با حضوران دختران در محل فعالیت کانون‌های فرهنگی بانوان و راه‌اندازی تریبون آزاد ویژه دختران و پسران رای‌اولی و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

احمدی با اشاره به اینکه راه‌اندازی غرفه عفاف و حجاب در پیاده‌راه سبزه‌میدان به منظور الگوسازی و ترویج این مهم توسط مجمع کانون‌های فرهنگی استان در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز توسط شورای هیئت‌های مذهبی انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در تبلیغات دینی بیان کرد: تولید محتوای فرهنگی و انتخاباتی و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های مجازی مرتبط سازمان، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف روستایی و شهری استان، برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت ویژه دختران و رای اولی‌ها در هر شهرستان و مراسم سخنرانی و جشن در برخی از مناطق آسیب‌پذیر با حضور اهالی از برنامه‌های این دهه است.

احمدی مراسم سخنرانی، مسابقات فرهنگی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و اهمیت حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات، برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین حضور حداکثری در انتخابات با محوریت مساجد شهری و روستایی و برگزاری نشست فصلی تبیین نقش امامان روستاها در دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و توجه ویژه به برنامه‌های دهه کرامت را از طرح‌های مهم این دهه خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار