معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۲ هزارو ۵۶۳ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیتهای تردد در شرایط قرمز کرونایی موجود در استان زنجان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 20 April 2021

 

سرهنگ مرتضی عباسی روز سه شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ارتباط با موج چهارم کرونا در استان افزود: افزایش تردد خودروها از ۱۵ فروردین امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد و میزان رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان از ابتدای شروع طرح نیز ۶۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد مجوزهای صادره برای تردد خودروها از استان زنجان ۲ هزارو ۶۵۸ فقره بوده است، افزود: به ۱۳ هزارو ۴۶ راننده خودرو توسط پلیس تذکر لسانی داده شده و ۹هزارو ۳۳۷ دستگاه خودرو عودت داده شده اند.

این مسوول با بیان اینکه ۱۰ هزارو ۶۶۴ دستگاه خودرو در طرح محدودیت تردد شبانه در استان زنجان به میزان ۲ میلیون ریال اعمال قانون شده اند، گفت: ۳۸۹ فقره خودرو نیز اعمال قانون پنج میلیون ریالی و ۱۵ هزار و ۱۰۴ فقره به میزان ۱۰ میلیون ریالی در استان زنجان انجام گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان در خصوص بازدید از اصناف استان نیز گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت ها از ۳۶ هزارو ۳۵۳ واحد اصناف استان بازدید، به ۱۱ هزارو ۹۷۴ واحد تذکر داده شد و سه هزارو ۶۴۹ واحد صورت‌جلسه و ۴۳۷ واحد صنفی پلمب شدند.

وی همچنین از کشف ۸۰۰ هزار عدد ماسک و ۴۳ هزار و ۱۰۵ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده طی بازرسی از صنوف خبر داد و خاطرنشان کرد: هفت دستگاه خودروی پلاک مخدوش نیز در این مدت شناسایی و متوقف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار