رئیس حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان به ایلنا خبرداد:
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نرخ بلیط ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری شهری زنجان از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به نرخ اسفند ماه سال گذشته برگشت.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 12 April 2021

حمید سلمانیان گفت: 20 فروردین ماه سال جاری نرخ بلیط ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری شهری استان زنجان از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به نرخ اسفند ماه سال گذشته برگشت.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، از کاهش 20 درصدی قیمت بلیط ناوگان مسافربری خبرداد و گفت: در حال حاضر قیمت بلیط اتوبوس زنجان به تهران و بالعکس دارای وی آی پی 72 هزار تومان است.

سلمانیان، ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی دریافت مسافر تنها محدود به کنار پنجره اتوبوس بوده و در صورت تخلف مسافران می‌توانند تخلفات را به همکاران اداره کل در پایانه‌های مسافربری و انجمن‌ها و شرکت‌های حمل‌و‌نقل گزارش دهند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت 17 مورد تخلف از سوی رانندگان در ستاد نوروزی استان زنجان خبرداد و گفت: بیشترین تخلفات مربوط به عدم رعایت پروتکل‌ها و عدم فاصله گذاری اجتماعی بود که از ارائه سرویس به رانندگان تا 10 روز خودداری شد.

سلمانیان تصریح کرد: مسافرانی که از ناوگان اتوبوسی استان استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به این ناوگان پکیج بهداشتی شامل یک عدد ماسک، پد الکلی و دستکش یک بار مصرف را از میهماندار دریافت کنند.

وی، همچنین از ارائه پذیرایی از 12 فروردین ماه در ناوگان اتوبوسی زنجان خبرداد و گفت: ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران از مهمترین اولویت‌های اداره مسافر استان زنجان محسوب می‌شود.

منبع/ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار