مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تا به امروز ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم ‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کردند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 10 April 2021

 

به گزارش پایگاه خبری تابناک زنجان، رضا خواجه‌ای گفت: همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) ۳۸ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی ومسکن روستایی ومسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در راستای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز ۳۰ پروژه با اعتباری بیش از ۱۸,۹۷۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

خواجه‌ای با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: تا به امروز ۵۰ هزار و احد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کردند.

وی ابراز داشت: تاکنون ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در چهار روستای استان و افتتاح طرح هادی در روستای زرند شهرستان خدابنده با اعتباری بیش از ۳۰,۰۵۲ میلیون ریال در این ایام خبر داد و گفت: طرح هادی روستایی در روستاهای مرشون شهرستان ابهر، روستای گلابرسفلی شهرستان ایجرود، روستای کنگه شهرستان سلطانیه و روستای علارود شهرستان طارم آغاز خواهد شد.

کد خبر 5185334

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار