معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن و باشگاه‌های ورزشی سه شهرستان این استان مجددا به علت شیوع ویروس کرونا از روز گذشته /یکشنبه ۱۵ فروردین/ به حالت تعطیل درآمدند.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 05 April 2021

 

محمدعلی حمزه پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی اعلام شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مبنی بر مقابله و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران به این بیماری منحوس و مهلک، فعالیت کلیه اماکن و باشگاه های ورزشی در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره تا اطلاع ثانوی، ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه این اداره کل به خاطر حفظ سلامت ورزشکاران در این وضعیت کرونایی، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا استان است، اظهار داشت: با باشگاهدارانی که نسبت به این موضوع مهم و تعیین کننده بی توجه باشند برخورد قانونی خواهد شد.

حمزه پور، تاکید کرد: هدف از ورزش، حفظ و ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط و شادابی در میان خانواده ها و جامعه است و با توجه به احتمال آلودگی به ویروس کرونا، لازم است ورزشکاران از حضور در اماکن و باشگاه های ورزشی به جد پرهیز کنند.

در زمان حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار