مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ساعات کاری مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان به منظور جلوگیری از تجمع افراد تغییر پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 10 March 2021

 

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر ساعت کاری این مراکز از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است که به حتم این تصمیم در جلوگیری از ازدحام مراجعان و ارایه خدمات به موقع و مطلوب‌تر، اثرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: فعالیت ها و ارایه خدمات در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو، برابر دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و از خریداران و فروشندگان خودروها درخواست می شود از آوردن همراه به این مراکز به جد پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگران و جلوگیری از ابتلا به این بیماری منحوس، ملزومات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و دستکش و همراه داشتن لوازم اداری مورد نیاز از جمله خودکار را بسیار جدی بگیرند.

مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان در خصوص منع تردد شبانه خودروها نیز گفت: پلیس راهور زنجان در این خصوص بسیار جدی و پی گیر است و به همین خاطر نیز تعداد تیم های گشت را به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی، افزایش داده است.

خلجی، افزود: رانندگانی که نسبت به منع تردد شبانه خودروها بی تفاوت باشند در این صورت تخلف آنان از سوی عوامل گشت پلیس راهور و دوربین های نظارتی، ثبت شده و بدون هیچ اغماضی نسبت به اعمال جریمه اقدام خواهد شد.

وی، مبلغ جریمه درنظر گرفته شده را ۲ میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: پلیس راهور زنجان به عنوان مجری طرح منع تردد شبانه خودرویی است و از شهروندان درخواست دارد در راستای اجرای این طرح، تعامل و همکاری بهتر و بیشتری داشته باشند تا پلیس مجبور به اعمال قانون (جریمه) نشود.

خلجی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر تردد شبانه خودروها در زنجان نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است که امید می رود این روند کاهشی که با هدف حفظ سلامت عموم مردم است همچنان تداوم یابد.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: از ابتدای دی‌ تا ۱۴ اسفند ماه جاری بیش از ۳۵ هزار و ۶۶۰ فقره برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد صادر شده است.

سردار رحیم جهانبخش، شامگاه پنجشنبه (۱۴ اسفند ماه/ در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا در رابطه با اعمال قانون محدودیت‌ تردد شبانه استان، اضافه می کند: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، راضی به اعمال محدودیت نیستیم اما این یک سیاست مبتنی بر صیانت سلامت جامعه برای کاهش دورهمی‌های شبانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار