مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خوشبختانه زنجان در رشته‌های رزمی در کشور سرآمد است.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 27 February 2021

 

علی خلیلی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه زنجان در رشته‌های رزمی جزو استان‌های سرآمد است، افزود: این یک ظرفیت ارزشمند به شمار می‌رود که باید از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا در طول یک سال گذشته به همه دستورالعمل‌های ستاد کرونا عمل شود، تصریح کرد: با وجود اینکه ورزش جزو بخش‌هایی است که خسارت زیادی به واسطه شیوع کرونا متحمل شده است اما تلاش شد تا پروتکل‌ها رعایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان یادآوری اینکه طبق اعلام اخیر ستاد کرونا، مجوز فعالیت برای رشته‌های غیرپربرخورد داده شده است، ادامه داد: با این وجود هنوز رشته‌های پربرخورد قادر به ادامه فعالیت نیستند؛ این در حالی است که اولویت امروز سلامت جامعه بوده و ورزش در این راستا سهم خود را به خوبی ادا خواهد کرد.

خلیلی با تاکید بر اینکه اگر سخت‌گیری‌های کرونایی وجود نداشته باشد، بی‌تردید آمار شیوع ویروس کرونا افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: امروز همه بخش‌های جامعه تلاش می‌کنند تا با این ویروس مقابله کنند که در این راستا حوزه ورزش یکی از بخش‌هایی است که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به اینکه معنای واقعی مجمع یعنی کار جمعی و این بدان معنی است که اعضای مجمع باید کار جمعی داشته باشند، بیان کرد: انتظار از هیئت ورزش‌های رزمی با توجه به جایگاهی که استان زنجان در این رشته دارد، بالا بوده و به همین خاطر اعضای مجمع باید همکاری تنگاتنگی با رئیس هیئت نسبت به گذشته داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در عرصه ورزش یکی از تأکیدات ما موضوع اخلاق است، خاطرنشان کرد: اخلاق متعلق به رشته خاص نبوده و مربیان باید با توجه به شرایط امروز جامعه، نسل آینده را که خانواده‌ها با اعتماد به حوزه ورزش در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند، به خوبی تربیت کنند.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان، امیر ارجمند با کسب ۱۴ رأی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار